+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Olympik Artemis Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 120 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 15.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Přístup personálu i při pozdním Check IN.

  • Drahé parkovné na to, že je parkoviště volně přístupné komukoliv a kdykoliv a ostraha v noci spí. Více čistoty v koupelně, ty dlouhé vlasy a chlupy na vaně a zemi opravdu nebyly moje. Sežeňte si někoho na hotelovou televizi, ta kvalita obrazu a výběr programů v době DIGI vysílání za moc nestojí. Analogové vysílání je už přežitek minulé doby i v hotelích.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za uvedení připomínek v poznámce "negativní"...
Za nedostatky se omlouvám, Vaše hodnocení jsem uvítal, neboť si cením názorů a připomínek i negativních od našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 26.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu celkově spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jan

Älteres Paar, 9.5.2017

Klatovy Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • V podstatě se vším jsme byli spokojeni, až na drobnosti uvedené v další části. Potěšily nás snídaně, byl bohatý výběr.

  • Chybějící české návody k ovládání klimatizace a trezoru. Nedostali jsme informaci, jak se na pokoji spouští elektřina, takže chvíli nám trvalo, než jsme na to přišli.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byli se službami v hotelu spokojeni..
Děkuji za připomínku o "českých mutacích"...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Älteres Paar, 18.12.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami hotelu vcelku spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Hubert

Älteres Paar, 13.12.2015

Orlová Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, dle průměrné známky se domnívám, že jste byl se službami hotelu spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva

Älteres Paar, 14.10.2022

Znojmo Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • výhled na Prahu, dobrý výběr jídel u snídaně

  • není co

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Pavel

Älteres Paar, 16.12.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobra snídaně velky výběr v jídle a napojích.

  • Strašné vedro na pokoji nešlo tam vydržet připadali jsme si jako v sauně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění formuláře, jsem rád, že jste vyjádřili v poznámkách kladné i záporné dojmy z pobytu..
Zpětná názorová vazba od našich klientů je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlasislav Šos
Statutární ředitel

Radim

Einzelreisender, 24.7.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Blízko centra, příjemný personál, vana v koupelně

  • V koupelně by mohlo být mýdlo popř. sprchový gel. Nemyslím si, že všichni zákazníci si je vozí sebou do 4 hvězdičkového hotelu. Pobyt byl příjemný, jediná větší nepříjemnost bylo jakési cvakání asi v klimatizaci, což bylo nepříjemné zejména v noci, kdy se nedalo usnout... Připadalo mi to jako by byla pod stropem jehličková tiskárna. Jinak jsem byl spokojený :)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád , že jste upozornil na negativní vlivy, klimatizaci prověřímně.
Jsem rád, že celkově pobyt a poskytnuté služby hodnotíte pozitivně
Vlastislav Šos
Statutární ředitele...

Václav

Einzelreisender, 19.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • rychlá realizace ubytování, ochota recepce

  • Pokoj 760. Bohužel jsem spal ve velkém hluku, nejspíše klima, který jsem nemohl ovlivnit. Z tohoto důvodu budu využívat osvědčené pražské hotely.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
6

Jana Golianová

Einzelreisender, 6.12.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Líbil se mi pokoj i čistota pokoje a celého areálu hotelu.

  • Nelíbilo se mi internetové připojení. Starost navíc, systém zbytečně složitý. Potvrzení o internetu odkliknete pouze na Exploreru, ne na jiných vyhledávačích. Jeden kód funguje pouze na 1 přístroj, takže pokud se Vám první připojí mobilní telefon , pak máte smůlu. Také nefungovala hotelová restaurace-tedy na jídlo. Snídaně fungovali v pořádku.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře... Jsem rád, že jste uvedla důvody nespokojenosti, internetové připojení v hotelové hale, případně v restauracích je bez poplatku a s neomezeným počtem přístrojů... V hotelových pokojích je inetrnetové připojení za poplatek k jednomu aparátu...
V hotelu je snídaňová restaurace a restaurace s provozem do 11.00 - 23.00 hod..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Michael

Einzelreisender, 12.4.2022

Teplice Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • ticho a nový nábytek

  • Na pokoji nebyla ani malá uvítací láhev vody, skleničky byly opatlané a mýdlo prošlé a téměř nemydlilo.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
V.Š. ředitel hotelu

Jiri

Einzelreisender, 24.10.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • špatně uklizená koupelna, nefunkční telefon z pokoje na recepci, špatná konektivita k internetu

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, děkuji za připomínky, ve kterých uvádíte důvody Vaší nespokojenosti se službami v hotelu..
Je pro nás důležité znát názory našich klientů..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Igor Zahumensky

Älteres Paar, 18.12.2017

Prievidza Slovensko

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Pre tento hotel sme sa rozhodli uz druhykrat z dovodu lokality, prostredia a pomeru ceny ku kvalite. Urcite sa sem vratime opat. Velmi sme ocenili moznost skorsieho ubytovania

  • Vacsia pozornost by mohla byt venovana cistote izby, najma okolo stien, pri posteliach (tazsie pristupne miesta) - spina na koberci. Ponuka ovocia na ranajkach by mohla byt rozsirena.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste k jednotlivým bodům vyplnil příslušné poznámky s jednotlivými postřehy 9 úrovni komunikace našich zaměstnanců a o nedostatcích v čistotě. je to pro nás velmi cenná zpětná vazba.
Věřím, že při další návštěvě bude úrověň poskytované služby na vyšší, tedy odpovídající úrovni.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Robert

Einzelreisender, 27.4.2017

Olomouc Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, překvapila mi velmi nízká známka za "komfort", škoda, že jste v poznámce neuvedl nedostatky... Jsem přesvědčen, že Hotel Artemis svým vybavením převyšuje standard kategorie****.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Älteres Paar, 15.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • room were big enough

  • bed was to hard no wifi connection, no instructions for it you couldn't shower under the shower, was broken airo was very noisy

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Thank you for fill of the form ... I am very sorry, that you were not so satisfied with our services... WIFI connectivity is free of charge in public spaces - restaurant and hotel hall..
Vlastislav Šos
General manager

Anonym

Einzelreisender, 5.10.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
67 %
  • Wifi na pokoji pouze za příplatek (při ceně hotelu zarážející).

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, WIFI připojení je bez poplatku v hotelové hale a v restauračních prostorách...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

andere Gruppe, 23.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami hotelu spokojen, zejména fakt, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal alespoň částečně v bodech v pozámky.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Zdenek

Einzelreisender, 17.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 25.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Čistota kobercov

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je mi nepříjšmné, že jste byl s pobytem, resp. se službami hotelu velmi málo spokojen. škoda, že jste své důvody předem nekonzulotoval v recepci hotelu, určitě bychom při 8 denním pobytu byli schopni reagovat, resp. odstranit nedostatky a připomínky, které vedly k Vaší nespokojenosti se službami hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel