+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Olympik Artemis Recenzie

Hodnotenie hotela

89%
Veľmi dobré

podľa 120 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    92%
  • Vybavenie

    90%
  • Komfort

    89%
  • Pomer cena/kvalita

    88%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • rodina s malými deťmi
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 15.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Přístup personálu i při pozdním Check IN.

  • Drahé parkovné na to, že je parkoviště volně přístupné komukoliv a kdykoliv a ostraha v noci spí. Více čistoty v koupelně, ty dlouhé vlasy a chlupy na vaně a zemi opravdu nebyly moje. Sežeňte si někoho na hotelovou televizi, ta kvalita obrazu a výběr programů v době DIGI vysílání za moc nestojí. Analogové vysílání je už přežitek minulé doby i v hotelích.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za uvedení připomínek v poznámce "negativní"...
Za nedostatky se omlouvám, Vaše hodnocení jsem uvítal, neboť si cením názorů a připomínek i negativních od našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu celkově spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jan

starší pár, 9.5.2017

Klatovy Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • V podstatě se vším jsme byli spokojeni, až na drobnosti uvedené v další části. Potěšily nás snídaně, byl bohatý výběr.

  • Chybějící české návody k ovládání klimatizace a trezoru. Nedostali jsme informaci, jak se na pokoji spouští elektřina, takže chvíli nám trvalo, než jsme na to přišli.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byli se službami v hotelu spokojeni..
Děkuji za připomínku o "českých mutacích"...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

starší pár, 18.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami hotelu vcelku spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Hubert

starší pár, 13.12.2015

Orlová Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, dle průměrné známky se domnívám, že jste byl se službami hotelu spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Eva

starší pár, 14.10.2022

Znojmo Česká republika

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • výhled na Prahu, dobrý výběr jídel u snídaně

  • není co

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8

Pavel

starší pár, 16.12.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Dobra snídaně velky výběr v jídle a napojích.

  • Strašné vedro na pokoji nešlo tam vydržet připadali jsme si jako v sauně.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění formuláře, jsem rád, že jste vyjádřili v poznámkách kladné i záporné dojmy z pobytu..
Zpětná názorová vazba od našich klientů je pro nás vždy velmi důležitá.
Vlasislav Šos
Statutární ředitel

Radim

jednotlivec, 24.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Blízko centra, příjemný personál, vana v koupelně

  • V koupelně by mohlo být mýdlo popř. sprchový gel. Nemyslím si, že všichni zákazníci si je vozí sebou do 4 hvězdičkového hotelu. Pobyt byl příjemný, jediná větší nepříjemnost bylo jakési cvakání asi v klimatizaci, což bylo nepříjemné zejména v noci, kdy se nedalo usnout... Připadalo mi to jako by byla pod stropem jehličková tiskárna. Jinak jsem byl spokojený :)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád , že jste upozornil na negativní vlivy, klimatizaci prověřímně.
Jsem rád, že celkově pobyt a poskytnuté služby hodnotíte pozitivně
Vlastislav Šos
Statutární ředitele...

Václav

jednotlivec, 19.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • rychlá realizace ubytování, ochota recepce

  • Pokoj 760. Bohužel jsem spal ve velkém hluku, nejspíše klima, který jsem nemohl ovlivnit. Z tohoto důvodu budu využívat osvědčené pražské hotely.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
2
Hodnota/peniaze
6

Jana Golianová

jednotlivec, 6.12.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Líbil se mi pokoj i čistota pokoje a celého areálu hotelu.

  • Nelíbilo se mi internetové připojení. Starost navíc, systém zbytečně složitý. Potvrzení o internetu odkliknete pouze na Exploreru, ne na jiných vyhledávačích. Jeden kód funguje pouze na 1 přístroj, takže pokud se Vám první připojí mobilní telefon , pak máte smůlu. Také nefungovala hotelová restaurace-tedy na jídlo. Snídaně fungovali v pořádku.

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře... Jsem rád, že jste uvedla důvody nespokojenosti, internetové připojení v hotelové hale, případně v restauracích je bez poplatku a s neomezeným počtem přístrojů... V hotelových pokojích je inetrnetové připojení za poplatek k jednomu aparátu...
V hotelu je snídaňová restaurace a restaurace s provozem do 11.00 - 23.00 hod..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Michael

jednotlivec, 12.4.2022

Teplice Česká republika

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • ticho a nový nábytek

  • Na pokoji nebyla ani malá uvítací láhev vody, skleničky byly opatlané a mýdlo prošlé a téměř nemydlilo.

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
V.Š. ředitel hotelu

Jiri

jednotlivec, 24.10.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • špatně uklizená koupelna, nefunkční telefon z pokoje na recepci, špatná konektivita k internetu

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, děkuji za připomínky, ve kterých uvádíte důvody Vaší nespokojenosti se službami v hotelu..
Je pro nás důležité znát názory našich klientů..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Igor Zahumensky

starší pár, 18.12.2017

Prievidza Slovensko

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Pre tento hotel sme sa rozhodli uz druhykrat z dovodu lokality, prostredia a pomeru ceny ku kvalite. Urcite sa sem vratime opat. Velmi sme ocenili moznost skorsieho ubytovania

  • Vacsia pozornost by mohla byt venovana cistote izby, najma okolo stien, pri posteliach (tazsie pristupne miesta) - spina na koberci. Ponuka ovocia na ranajkach by mohla byt rozsirena.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste k jednotlivým bodům vyplnil příslušné poznámky s jednotlivými postřehy 9 úrovni komunikace našich zaměstnanců a o nedostatcích v čistotě. je to pro nás velmi cenná zpětná vazba.
Věřím, že při další návštěvě bude úrověň poskytované služby na vyšší, tedy odpovídající úrovni.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Robert

jednotlivec, 27.4.2017

Olomouc Česká republika

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
2
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, překvapila mi velmi nízká známka za "komfort", škoda, že jste v poznámce neuvedl nedostatky... Jsem přesvědčen, že Hotel Artemis svým vybavením převyšuje standard kategorie****.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

starší pár, 15.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • room were big enough

  • bed was to hard no wifi connection, no instructions for it you couldn't shower under the shower, was broken airo was very noisy

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Thank you for fill of the form ... I am very sorry, that you were not so satisfied with our services... WIFI connectivity is free of charge in public spaces - restaurant and hotel hall..
Vlastislav Šos
General manager

Anonym

jednotlivec, 5.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
67 %
  • Wifi na pokoji pouze za příplatek (při ceně hotelu zarážející).

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, WIFI připojení je bez poplatku v hotelové hale a v restauračních prostorách...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

iná skupina, 23.7.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 21.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
52 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami hotelu spokojen, zejména fakt, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal alespoň částečně v bodech v pozámky.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Zdenek

jednotlivec, 17.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
48 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Anonym

jednotlivec, 25.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • Čistota kobercov

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je mi nepříjšmné, že jste byl s pobytem, resp. se službami hotelu velmi málo spokojen. škoda, že jste své důvody předem nekonzulotoval v recepci hotelu, určitě bychom při 8 denním pobytu byli schopni reagovat, resp. odstranit nedostatky a připomínky, které vedly k Vaší nespokojenosti se službami hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel