+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Olympik Artemis Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 119 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 4.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena..
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 25.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Čistota kobercov

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je mi nepříjšmné, že jste byl s pobytem, resp. se službami hotelu velmi málo spokojen. škoda, že jste své důvody předem nekonzulotoval v recepci hotelu, určitě bychom při 8 denním pobytu byli schopni reagovat, resp. odstranit nedostatky a připomínky, které vedly k Vaší nespokojenosti se službami hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Igor

Älteres Paar, 17.9.2018

Slovensko

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujiza vyplnění hodnotícího formuláře a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen. Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 18.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení...
Vlastislav Šos
statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 15.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Přístup personálu i při pozdním Check IN.

  • Drahé parkovné na to, že je parkoviště volně přístupné komukoliv a kdykoliv a ostraha v noci spí. Více čistoty v koupelně, ty dlouhé vlasy a chlupy na vaně a zemi opravdu nebyly moje. Sežeňte si někoho na hotelovou televizi, ta kvalita obrazu a výběr programů v době DIGI vysílání za moc nestojí. Analogové vysílání je už přežitek minulé doby i v hotelích.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za uvedení připomínek v poznámce "negativní"...
Za nedostatky se omlouvám, Vaše hodnocení jsem uvítal, neboť si cením názorů a připomínek i negativních od našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ján Ďuriš

Älteres Paar, 28.7.2018

Slovensko

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Výhľad na prahu , raňajky ,

  • Pôvodná izba čo mi dali na recepci páchla čistiacimi prostriedkami , potom som si vyžiadal inú na 8.p. - tá bola super . Trvalo mi dosť dlho pokiaľ som vyriešil vypínanie klimatizace počas noci Pomohol jediný človek z personálu IVAN . Ale doporučili ho na recepci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vypnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu vcelku spokojen a že jste popsal positivní , ale i negativní připomínky ve slovním hodnocení. Je to pro nás vždy důležité znát názory klientů, které uplatńujeme zejména pak při tréningových programech našich zaměstnanců.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 14.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Markéta

Gruppe von Freunden, 20.5.2018

Prostějov Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 14.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • velmi vstřícný přístup na recepci (paní Zora)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen, samozřejmě recepční paní Zoře vyjádřím Vaše poděkování a i poděkování za hotel za příkladný přístup ke klientům..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Miroslav

Einzelreisender, 13.5.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • - fixní ceny za odvoz-dovoz přepravní službou

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl s našimi službami spokojen, což jste vyjádřil vysokým bodovým hodnocením a i v poznámce.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 6.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
85 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla se službami v hotelu spokojena, což jste vyjádřila celkově vyšším bodovým hodnocením.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Älteres Paar, 29.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Blízko stanice metra Invalidovna, čistota pokojů, nové vybavení, bohaté snídaně

  • Zpoplatněná wifi (70 CZK na 24 hodin), měkké nepohodlné postele, špatná regulace teploty (horko)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a zejména za vyplnění poznámek, resp. uvedení kladných i záporných dojmů z pobytu ... Hadice od sprchy již byla po ukončení Vašeho pobytu vyměněna.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Igor Zahumensky

Älteres Paar, 18.12.2017

Prievidza Slovensko

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Pre tento hotel sme sa rozhodli uz druhykrat z dovodu lokality, prostredia a pomeru ceny ku kvalite. Urcite sa sem vratime opat. Velmi sme ocenili moznost skorsieho ubytovania

  • Vacsia pozornost by mohla byt venovana cistote izby, najma okolo stien, pri posteliach (tazsie pristupne miesta) - spina na koberci. Ponuka ovocia na ranajkach by mohla byt rozsirena.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste k jednotlivým bodům vyplnil příslušné poznámky s jednotlivými postřehy 9 úrovni komunikace našich zaměstnanců a o nedostatcích v čistotě. je to pro nás velmi cenná zpětná vazba.
Věřím, že při další návštěvě bude úrověň poskytované služby na vyšší, tedy odpovídající úrovni.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Luděk Matyáš

Älteres Paar, 17.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 10.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami hotelu vcelku spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav

Älteres Paar, 10.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 26.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu celkově spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ľubomír Stanko

Einzelreisender, 25.11.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu celkově spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavel Borek

Einzelreisender, 2.11.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se sužbami hotelu spokojen.
Budu se těšit na další návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 21.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Olympik Artemis hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami hotelu spokojen, zejména fakt, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal alespoň částečně v bodech v pozámky.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel