+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Olympik Artemis Recenzie

Hodnotenie hotela

90%
Vynikajúce

podľa 118 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    92%
  • Vybavenie

    90%
  • Komfort

    89%
  • Pomer cena/kvalita

    88%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • rodina s malými deťmi
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 25.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • Čistota kobercov

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je mi nepříjšmné, že jste byl s pobytem, resp. se službami hotelu velmi málo spokojen. škoda, že jste své důvody předem nekonzulotoval v recepci hotelu, určitě bychom při 8 denním pobytu byli schopni reagovat, resp. odstranit nedostatky a připomínky, které vedly k Vaší nespokojenosti se službami hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Igor

starší pár, 17.9.2018

Slovensko

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujiza vyplnění hodnotícího formuláře a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen. Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 18.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení...
Vlastislav Šos
statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 15.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Přístup personálu i při pozdním Check IN.

  • Drahé parkovné na to, že je parkoviště volně přístupné komukoliv a kdykoliv a ostraha v noci spí. Více čistoty v koupelně, ty dlouhé vlasy a chlupy na vaně a zemi opravdu nebyly moje. Sežeňte si někoho na hotelovou televizi, ta kvalita obrazu a výběr programů v době DIGI vysílání za moc nestojí. Analogové vysílání je už přežitek minulé doby i v hotelích.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za uvedení připomínek v poznámce "negativní"...
Za nedostatky se omlouvám, Vaše hodnocení jsem uvítal, neboť si cením názorů a připomínek i negativních od našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ján Ďuriš

starší pár, 28.7.2018

Slovensko

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Výhľad na prahu , raňajky ,

  • Pôvodná izba čo mi dali na recepci páchla čistiacimi prostriedkami , potom som si vyžiadal inú na 8.p. - tá bola super . Trvalo mi dosť dlho pokiaľ som vyriešil vypínanie klimatizace počas noci Pomohol jediný človek z personálu IVAN . Ale doporučili ho na recepci.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vypnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu vcelku spokojen a že jste popsal positivní , ale i negativní připomínky ve slovním hodnocení. Je to pro nás vždy důležité znát názory klientů, které uplatńujeme zejména pak při tréningových programech našich zaměstnanců.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 14.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Markéta

skupina priateľov, 20.5.2018

Prostějov Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 14.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • velmi vstřícný přístup na recepci (paní Zora)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen, samozřejmě recepční paní Zoře vyjádřím Vaše poděkování a i poděkování za hotel za příkladný přístup ke klientům..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Miroslav

jednotlivec, 13.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • - fixní ceny za odvoz-dovoz přepravní službou

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl s našimi službami spokojen, což jste vyjádřil vysokým bodovým hodnocením a i v poznámce.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 6.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
85 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byla se službami v hotelu spokojena, což jste vyjádřila celkově vyšším bodovým hodnocením.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

starší pár, 29.12.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Blízko stanice metra Invalidovna, čistota pokojů, nové vybavení, bohaté snídaně

  • Zpoplatněná wifi (70 CZK na 24 hodin), měkké nepohodlné postele, špatná regulace teploty (horko)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a zejména za vyplnění poznámek, resp. uvedení kladných i záporných dojmů z pobytu ... Hadice od sprchy již byla po ukončení Vašeho pobytu vyměněna.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Igor Zahumensky

starší pár, 18.12.2017

Prievidza Slovensko

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Pre tento hotel sme sa rozhodli uz druhykrat z dovodu lokality, prostredia a pomeru ceny ku kvalite. Urcite sa sem vratime opat. Velmi sme ocenili moznost skorsieho ubytovania

  • Vacsia pozornost by mohla byt venovana cistote izby, najma okolo stien, pri posteliach (tazsie pristupne miesta) - spina na koberci. Ponuka ovocia na ranajkach by mohla byt rozsirena.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste k jednotlivým bodům vyplnil příslušné poznámky s jednotlivými postřehy 9 úrovni komunikace našich zaměstnanců a o nedostatcích v čistotě. je to pro nás velmi cenná zpětná vazba.
Věřím, že při další návštěvě bude úrověň poskytované služby na vyšší, tedy odpovídající úrovni.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Luděk Matyáš

starší pár, 17.12.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 10.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami hotelu vcelku spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav

starší pár, 10.12.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 26.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu celkově spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ľubomír Stanko

jednotlivec, 25.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu celkově spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavel Borek

jednotlivec, 2.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se sužbami hotelu spokojen.
Budu se těšit na další návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 21.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
52 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami hotelu spokojen, zejména fakt, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal alespoň částečně v bodech v pozámky.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Igor Zahumensky

starší pár, 28.8.2017

Slovensko

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Hotel Olympik Artemis odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel